Lycklig!!

Godmorgon!

I helgen var det först inomhusträningen, och gissa vad? Jo jag blev årets spelare i B laget, blev så chockad och jätte glad, hårt slit lönar sig :) sen på kvällen var det halloween fest, den var väl inte den roligaste lokal fest jag varit på, vet inte riktigt varför men men. Sov hos Linn och nästa dag degade vi i soffan sängen golvet ja bara man kunde ligga ner så funkade allt! Sen gick vi ut en runda på 1 timme. Idag var det upp halv 10 för jobb. Just nu har jag lunchrast och sen ikväll blir det gympa. Sen imorgon fotbollsträning och även första gången jag ska övningsköra med lärare, nervös? Ja! Sen blir det gympa torsdag med antar jag och fredag blir det mys med Annie :) puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0