Shoes

godkväll!
 
sitter just nu och inte gör någonting, innan idag efter skolan så åkte jag och pappa in till stan skrev in mig på körskola och snart ska jag redan börja övningsköra med en övningskörlärare! blev lite små nervös faktiskt, börjar ju närma sig nu, kan nästan inte tänka mig att JAG ska få körkort bil, ingen mer moped, gud! :D
 
sen köpte jag mig ett par skor med, som jag ska ha i vinter men kommer börja använda de redan nu för det är så jäkla kallt med converse. Blev mycket nöjd med skorna så nu är det bara en vinterjacka som saknas!
 
imorgon börjar jag egentligen 08:10 men det är en sak som heter karriär i handeln så vi ska vara i aulan hela dagen och lyssna på någon som pratar så börjar istället 09:30 GÖTT!
 
Jo förresten någon som kollar på när Sverige spelar? kollade till 2-0 målet blev då kände jag att Sverige nästan lika gärna kan ge upp. Tyskland kommer utklassa dom, tyvärr! nej ha en bra kväll kompisar! ;)
 
dessa skönheter fick följa med hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0