onsdag kill me

onsdag idag, bara onsdag, långa tråkiga onsdag. går från 08.10 till 16.00 kul. efter skolan idag blir det träning och plugg. missade träningen igår eftersom jag då också var tvungen att plugga inför matte provet jag har imorgon men hjälpte mig inte någonting då jag idag fortfarande står som ett fårgetecken när det gäller matten. får försöka plugga lite på det idag och hoppas på det bästa helt enkelt!!
 
i helgen vet jag inte riktigt vad som händer, hade tänkt vara med min kära vän louice och även linn blir nog till att festa i helgen också, riktigt taggad faktiskt! hoppas bara kvällen blir bra.
 
nu ska jag engagera mig mer på lektionen, puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0