stan, moppe misstag.

fick sms från kära ida igår och frågade om jag ville träffa henne och annie på stan idag, och självklart ville jag ju det :D så upp vid 10 fixade mig och sen tog jag moppen in till stan tankade oxå som blev ett vädligt misstag. slutade med att moppen slutade fungera när jag kom in i stan. men pakerat fick jag. sen träffade jag annie och ida shoppade en ny tröja som visas i slutet av inlägget. sen fikade vi oxå. bestämde mig för att ringa min pappa om problemet med min moppe och när jag berättar för han så säger han att jag har tagit fel bensin och att min moppe är förstörd så han hämtade den och mig inne i stan så nu är den på service, får nog hem den imorgon :) iaf fixade mitt bankomatkort när jag ändå var i stan grymt så nu kan jag shoppa :) ikväll kommer malin, julia och karin hem till mig mysigt! bilder kommer! :D pussar frida
nya tröjan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0