de tre orden.

jag satt och tänkte, på de tre orden jag älskar dig. tänk förr när de orden hade så stor betydelse
då när man sa jag älskar dig och det var de finaste man kunde säga till någon.
jag menar nu slängs orden ut som det inte vore något värt. man säger jag älskar
dig till någon man aldrig träffat? jag tycker vi sliter på orden jag älskar dig. 
Tänk vad fint det hade varit om någon man verkligen älskar säger det.
förut var det en stor grej, men vad är det nu? jo självkart betyder ju det mycket nu med
men jag tycker inte det blir samma sak? aja vi lever i nuet så vad ska man göra åt saken. 
xoxo frida

Kommentarer
Postat av: Linda

Frida, du har så jävla rätt!

Men jag menar dom tre orden som jag tänker ge till dig nu.

Jag älskar dig.

Och inte som bara vän, utan bästavän! <3

2010-12-10 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0