i belived anything that you said.

hejsan!

idag vaknade jag upp det första jag tänkte först var yes fredag! men sen kom jag på att vi hade en skrivning i svenska novell, så började skolan med att sitta i ungefär 3 timmar och skriva. kändes som det gick rätt bra för mig! så nu hoppas jag på det bästa. efter det hade jag rast i ca 20 min, blev klar med min i 20 min före. Julia blev också klar då så vi gick till musiken och bestämde oss för att skippa maten. sen var det eget val då jag och elin satt i bildsalen vid varsin dator bredvid varandra och laddade ner skype så satt vi och snackade med varandra haha! efter det var det engelska och sen var dagen slut! nu är det bara en vecka kvar fy vad härligt! imorgon ska jag till ps och kolla på linjer där. hoppas jag bestämmer mig då vad jag ska välja. pussar frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0