impossible

puuh! har nu gjort min dagliga 20 minuters styrka, och tagit mig en lång varm dusch! så nu sitter jag här med pyjamas kläder och lyssnar på musik.sen blir väl antagligen att jag sitter här ett bra tag till och sen läsa igenom matten. imorgon ska jag ta gardasil sprutan (livmoderhalscancer sprutan) för de som inte vet vad jag menar. så får sitta kvar i skolan till klockan 3 eller ah lite innan det då pappa kommer och hämtar mig och syster så åker vi in till stan. sen ska jag även köpa någon choklad eller något liknade som jag kan ha på fredag då jag ska skriva nationellt prov i svenska. pussar frida

Kommentarer
Postat av: m

det är inte nationellt prov....^^ ''bara'' en novell skrivning :* <3

2010-12-08 @ 21:33:56
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0