ojsan! ;)

var ett tagsen jag bloggade! shit.. aja, här kommer lite de senaste dagarna!
i lördags var det julbord som vi i tofta damlag och herrlag fixade. var där från halv 5 till 11 eller något men egentligen skulle vi stanna där till 2 på natten men vi fick åka hem lite tidigare pga vissa saker. började med att jag fick stå och sälja lotter och sen var det servera mat som var hur stressigt som helst! man hann typ inte äta något emellan. sen städa lite. sen dirr efter det åkte jag till elin där jesper och gustav oxå var. satt där och skrattade åt de när dem spelade buzz och sen åkte de hem. så jag och elin gick och la oss.
vaknade upp på söndagen av elins pappa som sa att mina föräldrar stog utanför! så fick rusa upp ur sängen och fixa mig. sen var det plugg och träning.
idag måndag betyder skola. men idag är inte våran lärare här och de fick inte tag på någon vikarie så vi fick vara utan lärare grymt! så har suttit inne på facebook ( som resten av klassen ) i snart 1 och en halv timme. sen vet jag inte vad vi har. pussar frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0