bruuun (y)

ja dagen såg ut såhär, skola. hem till malin åt lite sen gick vi ut och la oss och plugga och solade samtidigt!
efter ca 1 timme lite mindre så funkade inte pluggandet, så vi bestämde oss för att bara sola som båda tyckte var en väldigt bra ide! efter någon timme så orkade vi inte ligga där längre så vi tog på oss linne och kortbyxor och drog ut och gick. gick först till en bäck och sen en runda till toarpa sjön där tog vi båten ut på sjön väldigt mysigt! (bilder kommer) sen gick vi hem igen och klockan blev halv 7. nu sitter jag hemma och jag har fått färg nice! jag och malin ska sola nu varje dag fram till skolavslutningen aweesome! :D
bilder från idag:

jag och snygging malin solar.

ja min fina(tjocka) mage, haha men den ska bort!. tyvärr får ni inte se hela kroppen för jag såg förjävlig ut ;)

bilder från sjön



pussar frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0