dålig uppdatering

ja det har varit dålig uppdatering nu dom senaste dagarna. så här kommer lite info.
i förrgår så sov jag med hanna och malin i stugan mycket mysigt :) sen vaknade nästa dag och var väldigt stressad för skulle med bussen till stan kl 10 i 1 och jag åkte från malin kl 12 ofixad och jag hade inte ätit. det fixade ju sig och jag hann med bussen. gick på stan med julia och ida köpte konfirmations presenter till våra sötnosar emelie och annie :) sen sov ida hos mig,kollade på disney filmer mycket mysigt! kl 11 på kvällen bestämde vi oss för att gå ut och gå. kanske inte världens smartaste, vi gick runt valinge. fast sista biten så fick pappa hämta oss. vakande idag kl 9 och vi gick upp för att fixa oss inför deras konfirmation :) , den var faktiskt riktigt bra! nu sitter jag hemma och har inget att göra. men det blir väl att vila och sånt :) pussar frida (p.s nu kommer det väldigt många bilder)

konfrimationen.







kväll med ida.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0