dåligt bloggande, match, hanna

ja jag säger att jag ska blogga bättre men då blir det bara sämre? haha, men nu när det är sommarlov så har man så mycket annat man vill hitta på än att sitta vid datan inomhus. men iaf igår var det kalas hos mina kusiner. daniel som fyllde 20 år grattis! sen direkt till match i getinge. där vi spelade riktigt bra även om vi förlorade, vi hade matchen men får inte in bollen som är riktigt synd. sen var det hem tjockade mig med chips och sen åkte jag till hanna vid 9 typ. hemma hos henne var det galet haha. dansade och sjöng så att huset hoppade, du är bäst gumman! vaknade sen upp hos henne vid 8 först av att en jävla fluga surrade så jag och hanna vaknade, men vi fick ut den iaf. sen somnade vi om och vaknade vid halv 12 åt frukost och sen blev det hem gång för mig. sen har jag lagt resten av dagen på att plugga,och det blir det av dagen imorgon med. nu ska jag på träning. pussar frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0