förlåt!

ja min uppdatering har ju inte varit den bästa nu men igår hände det inte så mycket mer än att sola från 9 till 2 typ.
gryymt! så nu är jag helt röd men det blir ju brunt sen hoppas jag! sen vid kvart över 3 körde min syster mig till elin.
efter ett tag kom jeppes familj med och vi grillade :) sen drog jag elin och jeppe ut med longbord nice! :)
somnade vid 1-2 ungefär? vaknade idag vid 20 över 1 haha ;) sen gjorde jag och elin pannkakor, och sen vid 3 typ kom min papii och hämtade mig. tack för helgen elin :D<3 tyvärr är det inget solväder idag, annars hade jag lätt solat idag igen!men ska nog ta och hoppa stutsmatta nu den kom upp igår av mig och johanna (syster), det sägs ju att det är bra träning :) just det var ju på student i fredags! var väl okej..slapp ju skolan! :D bilder på min outfit då kommer under inlägget! pussar frida

min bränna!


kläder jag hade på studenten. ska nog ha detta på skolavslutningen med.


min skolavslutningsklänning :)

Kommentarer
Postat av: linn andersson

HAHHAHAAHAHAHAHHA, FRIDA DU KOMMER ALDRIG TRO MIG OM JAG SÄGER DET HÄR! XD<3

2010-06-06 @ 17:15:42
URL: http://liynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0