gissa vad? :)

jag min dag såg ut ungefär såhär.
vaknade 20 över 7 och fixade mig och sånt. åkte 20 över 8 och lämnade syster på sommarskola.
sen åkte jag och pappa vidare till halmstad. kom dit ungefär 1 timme innan så jag och pappa tog en fika och åkte runt lite mycket trevligt. sen gällde det fick sitta 1 halvtimme innan och vänta och jag tror aldrig jag har varit så nervös! när jag satt där inne så hade jag svarat på alla frågor så det kändes ändå rätt bra men jag visste ju inte om jag skulle klara det och vet ni vad? jag klarade det! fick 57 poäng och 52 var godkänt max poäng var 65. sprang ut till pappa och han blev lika glad som mig! sen åkte vi och åt, gjorde massa ärenden och sen var det hem. kom hem för ungefär 1 timme sen och det första jag gjorde när jag kom hem var att sova haha! sen blir det moppe körning till träningen wish me good luck! haha pussar en grymt glad frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0