kört moppe (y)

första gången nu som jag körde på min egen moped i trafik. kändes riktigt bra! även om jag gjorde ett misstag så funkade det ändå. träningen idag var väl Ok! spelade typ hela tiden. kom hem duscha, har ätit ett äpple :D och nu ska jag chilla vid datan. imorgon vill jag till stranden om det blir fint väder. ska kolla med äcklet louice om hon vill joina mig. annars vet jag inte vad jag ska göra. men på kvällen blir det eclipse med louice och elin.l längtar något så sjukt! :)<3 här får ni många bilder från dom senaste dagarna, nu ska jag dra pussar frida

bilder från när jag var i stugan:





bilder på louice hundvalpar:




min outfit idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0