plugg plugg och mer plugg

jävlar vad tur det är att det bara är 2 veckor kvar innan sommarlov! för har det varit väldigt mycket prov!
eller har haft 1 prov och nu är det 2 kvar. (plus lite inlämningar) idag var jag ju som sagt i stan, hittade en bikini eller ah jag var tvungen att köpa en för vi ska nämligen windsurfa med klassen nästa vecka på torsdag! någon som har gjort det innan?kommer iaf bli rikigt kul! men nog om det. köpte en bikini i sista minuten så jag brydde mig inte riktigt om hur den såg ut.sen blev det hem och plugga för so provet som vi har på torsdag och matte provet som vi har på fredag.
imorgon är det vårkonsert så det blir slappt (y) pussar frida
p.s bilder kommer sen om jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0