vädret (y)

jag känner hur sommaren börjar komma! mycket härligt.
skolan idag var slapp, var vår konsert elin antonsson och elin moberg var riktigt duktiga!
sen var det hem och med mig hade jag malin! när vi kom till mig började vi göra chokladbollar (negerbollar),
sen kollade vi på avatar eftersom malin inte hade sett den ;) , efter det gick vi ut i solen och satte oss och började plugga för so provet som vi har i morgon. ska läsa igenom det ikväll och sen får vi väl se hur det går.
sen gick jag med henne en bit för hon skulle hem till sig :) , nu ska jag snart hoppa in i duschen!
pussar frida

jag och syster ;) och min cam är konstig så man ser grymt fet ut..


Kommentarer
Postat av: linn andersson

ni ser inte tjocka ut! rättare sagt grymt smala! vilket ni är<3

2010-06-02 @ 23:03:49
URL: http://liynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0