someday.

hej hej.

idag var skolan som vanligt, sen hem malin kom sen efter ett tag och vi åt och kollade film. sen tränade vi lite på engelskan och försökte komma på en text till min låt men gick inte så bra. nu har hon åkt och jag sitter här själv. imorgon blir det halmstad med alla 9:or och kolla gymnasie. kommer sen hem igen på eftermiddagen och har bara 1 lektion grymt! just det! min rygg är typ pajad! eller ah typ musklen vid skulderbladet gör sviiiin ont! så kan typ inte göra något, om det är såhär imorgon oxå ska jag och pappa till doktorn och kolla det, kan nämligen vara en inre blödning... great verkligen! aja hoppas på det bästa! ska gå nu iaf pussar frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0