i dont care what people say.

tjenare!

jag tror min sov grej i huvudet tänker fel. idag vaknade jag kvart över 5 -.- kollade ut och det var 1 dm snö ute! sen skola. idag gick jag hela vägen hem från ''stora vägen''. ni ska bara veta hur långt det är! och det är iskallt ute! men när jag kommer fram till huset så ropade mamma på mig från morfars hus att jag skulle komma så jag gick dit. när jag kom in så satt lena mammas syster och morfar där med fika framme till mig hur härligt som helst! satt där och åt samtidigt som dom pratade om massa och jag fick berätta om gymnasie grejer om jag hade funderat på något och ah. sen gick jag hem och startade datorn. nu sitter jag här med ett täcke runt mig fryser otroligt mycket! vet inte vad som händer senare får väl se! pussar frida

jag idag, nya skjortan ursäkta smutsig spegel och dammsugaren ;) :





och såhär såg det ungefär ut idag.

malin påväg hem från skolan haha ditt cp jag älskar dig<3





Kommentarer
Postat av: m

haha fan vilken snygging jag är!! ^^ älskar dig med ditt mongo :*

2010-11-23 @ 18:50:40
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0