hey allesammans!

nu har malin åkt hem, duktiga som vi var idag så gjorde vi om våran film analys! några läste upp sina filmanalyser idag och jag och malin insåg att våran var helt åt helvete så idag åkte vi hem till mig och kollade på en ny film och gjorde om allt. denna gången blev det bring it on. hann precis bli klara innan hon skulle hem. nu sitter jag här själv och ska snart duscha sen ska jag läsa i världens bästa bok, ja ni hörde rätt, frida läsa! haha läser iaf simon&sophie. riktigt bra bok kan typ inte sluta läsa! haha, aja nu måste jag gå pussar frida


Kommentarer
Postat av: julia

den boken är sjukt bra ja !(: borde kanske läsa den igen<3

2010-10-21 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0