sängen

ligger nu i sängen lyssnar på lung musik och bara njuter. åkte iaf iväg med elin först till hajen sen vidare och kollade på när jeppe surfade, shit vad den människan är duktig på surf alltså! snackade sen lite med han och sen drog jag och elin hem i spö regnet på moppen... när vi kom hem såg det ut som vi hade kissat ner oss haha! sen kom pappa min och hämtade mig. nu ska jag snart ta och sova! imorgon ska jag vara med malin babe. blir nog mycket pluggande då eftersom det kommer många prov och inlämningar m.m nu! aja skriver mer imorgon pussar frida

naaw hittade denna söta bilden på min systers dator som hon har gjort! älskar dig lilla syster!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0