skrev inget inlägg igår..

skrev inget inlägg igår för jag hade fullt upp! började med skolan, sen hem packa äta och sånt sen direkt till fotbollsmatch. så skulle vi hämta julia innan det, så när vi är påväg till lindvallen säger julia: jag tror jag har glömt något. jag bah: fotbollskorna? hon bah: JA! så vi var tvungna att vända och vi var rätt stressade, iaf julia hoppade ur bilen sen när hon kom spingade tillbaka så säger hon jag ramlade! hahaha lyckat gumman men alla vi andra fick oss ett härligt skratt! iaf matchen slutade 2-2 men dom gjorde mål i sista sek så det var lite surt. sen var det direkt iväg på kalas hos min kusin trevligt! kom hem vid halv 1. idag ska jag försöka hitta fest annars blir det att vara med några pojkar och brudar (y) måste dra nu pussar frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0