åh så sur jag blir...

åh så sur jag blir när man har skrivit en lång jävla text så när man är klar försvinner allt!
kan börja med att jag vet att jag är väldigt dålig på att blogga nu för tiden, men jag har helt enkelt andra grejer som går före.Ska försöka blogga lite mer nu iaf! men inget jag kan lova!
iaf kom hem från matchen för en stund sen. vann med 3-0 mot ullared, riktigt bra spelat tjejer! nu taggar jag inför kvällen och matchen imorgon. ikväll drar vi till stranden i bua, men ska sen gå hem med elin låter det som just nu (mer än 2 mil) haha men det blir nog kul! vet inte bara vad jag ska ha på mig, men det fixar sig nog! outfit kommer ikväll. nu ska jag ta och leta kläder och sen får vi väl se vad jag hittar på!

gammal bild men fortfarande lika underbara!

Kommentarer
Postat av: h

helt underbar match med ett ungt härligt lag tjejer med en tränare som stoppat papper i öronen! :*

2011-05-01 @ 11:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0