fotbollsträning!

kom hem från fotbollen för en stund sen. puuuh! sprang det mesta av träningen så i slutet var det blod i halsen, dammn så jobbigt och jag insåg hur dålig min kondition är! får börja springa, men var riktigt roligt ändå. ska nog spela två matcher i helgen fan då det är valborg! ska kolla upp vilka tider det är, hoppas hoppas senare på eftermiddagen! kom hem duschen+apelsin=muuums! fast negativt jag sitter och hostar som fan -.- imorgon ska jag nog vara med älskade linn hoppas jag! vi får väl se ;) xoxo frida



snygga ben efter träningen. (väldigt dåligt ljus så man ser inte det så bra)


P.s! har blivit smalare! :D får nu på mig byxor som jag ALDRIG var nära på att knäppa förut grymt! (tex dessa)

och de vita kortbyxorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0