Fredag!

haha det stämde iaf ^^

först tar jag och svarar på lite kommentarer!

Emelie johansson: Sommaren kommer bli awesome, ska träffas var och varannan dag! Ska ligga och steka på stranden på dagarna och på kvällarna festa järnet! Älskar dig <3

Svar: Om vi ska emelie! kommer bli så himla bra! längtar som fan. Älskar dig med gumman<3

Natalie markusson: Älskade Frida, det är Onsdag idag och inte Torsdag?<3

Svar: Hihi ojsan! ;)<3

Annie bengtsson: Vi måste träffas oftare! sommaren kommer bli grym!!!! :D puss min älskade vän! <3

Svar: Ja det måste vi verkligen! och jag hoppas den blir det,annars gör vi den till det! :D Puss på dig hjärtat!<3

____________________________________________________________________________________________

Nuuu, idag vaknade jag upp helt dööööd! låg och vred mig hela natten, kollade på klockan vid 2 och sen kunde jag inte somna. men när jag vaknade kände jag ändå lycka, för idag var det sista dagen innan lov! kom hem nyss typ, så skönt att ha lov i 1 vecka behövs verkligen! Nu ska jag ta och ladda ner någon film och sen sova, får se vad som händer ikväll! xoxo frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0