let me down.

blev ingen spring runda, ist var jag och världens bästa malin ute och gick! denna gången i 1 timme och 45 min (y) hahaha duktiga som vi gick vi heelt vilse, eller jag sa att jag ville testa en ny väg, så vi gick in på en väg som jag trodde jag hade gått på för flera årsen, slutade med att vi hamnade mitt ute på en mega stor åker, såg ingenting heller för dimman så visste inte vart vi skulle! hörde tillslut en traktor åt ena hållet så vi gick mot det hållet. Kom tillslut fram vid en ladugård gissa vad glada vi blev som hade hittat hus! hahaha när vi sen kom närmare såg vi var vi var någonstans och följde vägen hem! nästa gång ska vi gå någon annanstans där vi inte har gått innan, det är faktiskt väldigt roligt och man får nya upplevelser! xoxo frida

you are amazing!


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha! ah eller det ska nog inte vara dimma när vi går på en sådan upptäcktsfärd! ;D



du är bäst tjejen! :*

2011-04-02 @ 17:17:57
URL: http://mauolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiin blogg:)

2011-04-02 @ 17:41:01
URL: http://barassandranh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0