Lets zumba!

Nu är jobbet över äntligen! Skulle ju som sagt börja på eftermiddagen idag men blev det så? Nej skulle inte tro det, 20 i 9 kom pappa in på mitt rum och tända lampan för att säga att jag var tvungen att hjälpa till, kul! Men snäll som jag är drog jag mig ur sängen tog på mig jobb kläderna och begav mig ut. Ni som inte vet äger mina föräldrar ett bageri ca 5 meter från vårat hus där jag brukar jobba. Nu ska jag iallafall ta mig ett zumba pass och sen blir det duschen! Ikväll får jag väl se vad jag hittar på, blir ingen utgång för imorgon är det ju nyår och då kör vi! :)

(inlägget ville inte laddas upp den tiden det skrev så det kommer upp nu istället)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0