måååndag.

usch redan måndag igen.. sitter nu på näst sista lektionen. Efter skolan drar jag mig iväg till linn där jag ska tillbringa natten hade jag tänkt mys! imorgon börjar jag tidigt redan 08:10 orkar inte. men nu närmar sig lovet som tur är! i helgen tillbringade jag med mina kära vänner. åkte och sov hemma hos annie från lördag till söndag och så träffade vi även massa folk på kvällen. sen gick vi tomtepromenad igår kul men kallt kan jag säga! sen fick jag köra moppe hem som var hur kallt som jag kan säga att jag aldrig gör om! skriver mer sen hos linn, pussar frida

Kommentarer
Postat av: malin

Frida, vad gör du på söndag? :D vill baka pepparkakor med dig o julia <3

2011-12-05 @ 16:44:48
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0