Vindsurfing!

Puuuuh, vilken dag alltså! Vaknade med hemskaste träningsverken från minimaran, kunde knappt gå åkte till skolan och var där fram till klockan 12, då jag jesper och elin drog till apelviken för vindsurfing, började med springning 2 km, usch så jobbigt! Och gissa vad jo min blåsa sprack! Aj säger jag bara. Efter det var de surf som gällde, var riktigt kul sen efter det var de fika och sen ännu mer surf! Till sist kom simtestet på 600 meter usch det var riktigt jobbigt måste jag säga. Allt slutade runt 6 sen var det bara moppe hem, kom hem åt och kollade film, imorgon blir det upp tidigt för kl 20 över 8 är det samling igen och då blir det ännu mer surf! Yey :D kommer sluta vid halv 1, skönt att slippa skolan! Nu ska jag ta och fixa slöjd arbetet xoxo frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0