baby I was born this way.

hejsan! idag var det som vilken onsdag som helst. skolan var som vanligt, halva klassen gjorde kemi labben för nationella idag och min tur blir imorgon! när jag kom hem från skolan var det bara att ta fram plugget, har nu gjort 1 svenska analys klar och har bara 1 kvar! sen har jag gjort engelskan nästan klar.. och nu har jag räknat lite matte med, duktig som jag är! Här kommer dag grejen!

Dag 16- min första kyss

eftersom jag var en sån ''player'' när jag var liten så kysste jag vääääldigt många killar haha! men en utav dom första var anton.j tror jag ;o eller alfred, albin, robert? asså jag vet inte! xD haha men någon av dom skulle jag tro! :) xoxo frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0