Dag 03

Mina föräldrar.

Mina föräldrar heter Jan-ove & Gun johansson. dom har varit gifta sen längesedan och är det fortfarande :)
jag kan beskriva mina föräldrar som glada och humoristiska personer, ska alltid skoja om allt och kan göra det mest konstiga saker i hela världen tillexempel dansa framför tven och sjunga till melodifestivalen låtar, haha! men det är det som alla älskar dom för. Mina föräldrar har alltid ställt upp för mig och det är jag väldigt tacksam över! jag tror aldrig mina föräldrar har blivit riktigt arga någon gång enligt pappa tycker han det är onödigt och han säger att det inte behövs (vi är så snälla barn) haha! näe men jag har nog aldrig sett dom riktigt arga, visst sura och irreterade men inget utbrott! ;) Jag älskar mina föräldrar mer än något annat!


Kommentarer
Postat av: Matilda

wohoho ;o

Man ser verkligen vem som är din mamma :d

2011-03-17 @ 15:17:59
URL: http://photomatildamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0