Dag 17

Mitt favoritminne:

jag har många värdefulla minnen men ett som jag aldrig glömmer var när jag linn och johanna var mindre och det var översvämning av vatten hos oss! haha gissa vad vi gjorde då? jo vi tog på oss crocs och drog upp mjukisbyxorna till låren och gick runt i det! hahaha (det var mitt i sommaren) nu efteråt tänker man fy vad äckligt och gå i sånt vatten, men jävlar var kul det var! så det är ett av mina favoritminnen med en utav min favorit person! ;) åh vad jag saknar tiden när man var liten!


Kommentarer
Postat av: Linn Andersson

Haha, minns det så väl! Har du mitt nya nummer?:o 0703664995, om du inte har det<3

2011-04-01 @ 07:15:50
URL: http://linnaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0