matten-avklarad!

så nu är matten klar (för idag) imorgon ska jag ta tag och göra 2 bokanalyser och även lite engelska!
hahahaha guess vad jag gjorde nyss, typ nös och hosta samtidigt! var grymt jobbigt måste jag säga, och nu fick jag ont i halsen.. great! förresten här kommer dag grejen! :)

Dag 14 - Vad hade jag på mig idag

idag körde jag en rätt lätt stil så idag blev det detta!

svart skjorta.
svart linne (under).
lack leggins med dragkedja där nere.
skinn jacka.
vit halsduk.
solglasögon.

''Träningskläder'' för gå rundan med malin och julia.

Vindjacka.
linne.
lite tjockare tröja över.
träningsbyxor.
joggingskor.

Mina nya jogginskor förresten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0