Oj!

bloggade inte igår!
varför var för att jag åkte direkt till elin efter skolan! vi lagade mat, var ute och gick och kollade film! snackade en massa med ååh vad jag har saknat henne! åkte iaf hem från henne vid 8-halv 9 eller något åkte sen och hämtade min stora syster så kom hem vid 9-10 på kvällen åt och sånt sen efter det orkade jag inte starta datorn! iaf idag var det första jag gjorde på morgon var att välja inför gymnasiet! blev estet-musik och vindsurfing på det! tror det kommer bli grymt! som andra val blev det samhäll-samhäll och vindsurfing även där! sen har jag inte gjort så mycket mer idag, var en väldigt slapp skoldag! och efter skolan har jag inte gjort något heller, gjorde inte spanska provet igår för den personen jag skulle göra det med var sjuk så det blir på torsdag ist! imorgon ska jag in till ps och kolla ekonomi, onödigt när jag redan har valt? men jag kan ju fortfarande ändra mig så tänkte att det var lika bra att åka dit när några fler i min klass också ska dit! xoxo frida

haha min syster ropade på mig och sa att jag skulle se en bild som malin hade hittat på min lärare! gissa om jag dog av skratt eller? fyfan vad snygg....

Kommentarer
Postat av: malin

(A) ^^ <3

2011-03-01 @ 21:10:53
URL: http://mauolin.blogg.se/
Postat av: mc

sweet fridaa! nu hoppas bara att vi kommer i samma klass ;)

2011-03-03 @ 21:17:07
URL: http://mc.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0