god middag!

haha har tänkt på att man nästan aldrig skriver god middag, bara godmorgon eller god natt hela tiden ;) så nu tänkte jag vara lite anorlunda! så god middag på er! idag är det konfirmation som gäller, min syster konfimerar sig nämligen idag. jag gillar inte kyrkor alls faktiskt så får väl sitta och spela spel under konfirmationen haha! det posetiva är att jag får träffa min käraste kusin linn. längtar tills vi kommer hem och vi sätter igång med skitsnacket, love! haha. senare ikväll hoppas jag på fest! skriver mer sen och kommer säkert även lägga upp snygga bilder på mig och linn. xoxo frida

konfirmations kläder


haha, har ju laddat ner en app på min mobil med en camera som gör att man ser cp ut, mina kära kompisar märkte detta och såhär slutade det...














haha detta var bara några av alla bilder! haha man kan inget annat än att älska mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0