nä ändringar!

nu ska jag försöka ta tag i bloggen lite bättre, skriver nu från datan! haha ;) igår blev det ingen stan och ingen fotboll, haha allt blev ändring helt enkelt. istället när jag kom hem från skolan tog jag och syster en spring runda, efter det cyklade jag och gjorde styrka. sen städade jag mitt rum, usch vad dammigt alltså ;o sen gjorde jag absolut igenting på heeeela kvällen. tråkigt? ja! idag ska jag har jag klippt gräset, och ska nog ta mig en spring runda (igen) sen tror jag att jag ska leka med min malin och ta kort på henne när hon rider :) ikväll får vi se vad som händer! xoxo frida

bild från förra helgen tror jag det var!

outfit jag hade på mig i torsdags, jag tror på sommar!

malin från i fredags, haha söt! ;)

Kommentarer
Postat av: malin

haha! fy vilket se ut >.< du va elak...:(<3

2011-05-22 @ 19:30:16
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0