the more i try the less it's working.

hejsan hoppsan!

nu är den efterlängtade helgen här! nu är det som sagt inte långt kvar alltså härligt! iaf idag har det inte hänt så mycket och tror det inte kommer hända något speciellt ikväll heller, imorgon däremot smäller det är så grymt taggad redan på fest alltså! måste ju också skriva min sista bokanalys som SKA in.. haha, fick iaf reda på mitt svenska betyg och hon har äntligen höjt mig från mitt G+ (som jag haft i 3 år) till vg! trodde jag skulle börja lipa haha! men ni som inte vet har jag kämpat som ett as för att höja mig och samma gång har hon alltid sagt samma, förra gången jag pratade med henne och hon sa att jag fortfarande låg på G+ orkade jag inte mer och bröt faktiskt ihop. men bestämde mig för att jag skulle ha mitt vg och nu äntligen så kom det!  jaja ska ta och göra något vettigt nu.. haha xoxo frida

några bilder som jag tog på mobilen idag, hade ju inga bilder på mig så passade på att ta några nu när jag hade tråkigt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0