Tjena mittbena!

Tjaaa bloggen, ett tagsen sen jag skrev senast ja. Mycket i skolan med alla nationella prov osv. Idag var jag iaf med min älskade kusin linn. Åkte till henne efter skolan vi drog vidare och köpte fika på kvantum och sen vidare till ankaret. Där Satt vi och myste och pratade om allt från a-ö ;) efter det drog vi vidare till donken och tog en glass! Drog sen hem till henne för det regnarde, där vi tog massa cp kort med web cameran haha mycket snygga måste jag säga! Imorgon blir det prov i engelska, orkar inte plugga mer så får väl se hur det går. Skriver mer imorgon xoxo Frida P.S bilder från idag finns på linns blogg! --> linnaanderssons.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0