Allt blir inte som man tänkt sig..

Nu är jag hemma! Igår var jag först med Linn en liten stund sen åkte jag ner till stan och träffade mina två pinglor Hannah och Elin, satt och fikade och hade lite girl talk, mysigt! sen åkte Elin hem och jag följde med Hannah hem till henne, där vi sen bestämde oss för att åka till Skällinge, där också linn var, det inte var så jätte rockigt där så jag Linn och Hannah drog oss in till stan igen men denna gången hem till Linn, där satt vi och skrattade åt ja, allt! Haha sen åkte jag hem och sov hemma hos Hannah, idag har vi inte gjort så mycket. Pratat, och nu väntar jag på Elin ska komma till mig, Skulle egentligen till kungsmässan men så blev det inte. Skriver mer senare pussar frida


Kommentarer
Postat av: malin

saknar dig bruden! <3

2011-11-03 @ 19:30:05
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0