Ingen skola!

Åh så härligt det är att vakna upp och veta att man är ledig idag! Har utvecklingssamtal kl 4 bara. Igår var jag med Annie först sen träffade vi Linus och Mathias, åkte lite bil med dom sen träffade vi även, Marcus, Marcus Andreas, Robin! Då åkte Annie iväg på träning så vi andra åkte hem till Robin och var där hela kvällen men eftersom jag är ledig idag och Mathias har lov så när alla skulle sova åkte vi till Statoil, sen körde han hem mig. Idag blev jag först väckt av en viss person som ringde mig, sen drog jag mig upp och började räkna matte, och här sitter jag än med matten... Har prov imorgon och ligger ett x antal sidor efter, bra jobbat! Får se om jag hinner träningen ikväll annars får jag se vad jag hittar på! Vi hörs senare kära bloggläsare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0