sjuk..

hej! ligger här hemma och degar i soffan. skönt men samtidigt väldigt tråkigt! men orkar vekligen inte vara sjuk, har halsont så jag knappt kan svälja..hoppas det går över till imorgon! så idag ska jag försöka få iordning min svenska novell sen får jag knarka alvedon! förresten det är så sjukt fint väder ute! vill bara ut och hitta på något men nä så blir det ju inte! fml. haha! just det igår efter skolan kom linn hem till mig, vi blev sen hämtade av käraste marcus så åkte vi upp till skällinge denna gången var även emelie med, så sjukt saknad hon har varit så det var riktigt kul att hon var med! så jag annie linn och emelie var ute och gick en runda, mysigt! sen åkte annie iväg på träning så jag linn och emelie bestämde oss för att baka, dock orkade vi inte äta de färdiga kakorna pga för mycket deg ätande haha! sen kom marcus igen vid halv 10? och körde hem mig och linn men jäklar var roligt vi hade i bilen påväg hem! hahaha! nu ska jag ta och skriva på denna jävla novellen...puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0