Torsdag

Hejsan! Igår var det först skolan sen åkte jag hem till Annie för att träffa henne och Linn, vi blev sen hämtade av Mathias och Linus för att åka till veddige och kolla hockey, när vi väl var där kom vi inte in..eller jo pojkarna gjorde det, så jag Annie och Linn gick på promenad runt i hela veddige! Blev sen hämtade av Marcus så körde han oss till Skällinge där vi stod och pratade en stund. Sen åkte vi vidare till Christopher där även Filip och Christian var, sen åkte jag och Linn hem där jag även sov inatt, sitter nu i skolan börjar inte förrens vid 20 över 10 men Linn började 20 i så fick åka till skolan tidigare. Ikväll blir det träning! Sen får vi väl se, hör av mig mer sen! Pussar frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0