Godnatt!

Går nu och lägger mig, men först ska jag berätta lite om helgen, som sagt kom Linn hit, efter hon hade åkt hem åkte jag upp till Skällinge för att träffa Annie, men när vi väl skulle ut och gå så knackade det på hennes fönster och där stod hela killgänget som vi brukar umgås med så vi var med dom hela kvällen, men sen slutade det med att vi åkte till mig och chillade tills alla åkte hem. Idag vaknade jag vid 12 av att mina föräldrar kom hem, gick upp och åt sen har jag inte gjort något mer på hela dagen, kul va?! Nej inte direkt. Imorgon är det skola, sen efter skolan ska jag plugga som ett as och lite till för ett prov vi ska ha på tisdag. Men om jag ser positivt i det hela har vi ju faktiskt bara denna veckan kvar innan lovet! Åh vad härligt säger jag bara. Nej nu ska jag krypa ner i sängen, adiooooos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0