i will try to fix you.

hejsan
så ska berätta lite om igår och idag. igår var det ''grogg/fest'' hos annie, var faktiskt riktigt kul! åkte hem vid kanske 2 något? vaknade upp bredvid Jennifer imorse, gick upp och åt frukost sen körde jag henne till bussen. Sen har jag inte gjort så mycket mer tills Linn kom hit och snackade med henne om lite händelser från kvällen. Sen åt jag och hon åkte hem. efter det gick jag och la mig och vakande upp för bara något tagsen. ska ta och duscha snart och sen ska jag lägga mig igen! haha är verkligen as trött! imorgon är det skola, igen.. orkar inte! men jaja kan ju inte säga att vi gör så mycket. nä nu ska jag dra mig! pussar frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0