new week.

hejsan!

ja nu är jag tillbaka i skolan igen, har ju haft lång helg som alla andra nästan. Helgen började med en liten fest hos christian, eller var med grogg med några personer, sen i lördags åkte folk hem till mig och drack lite. Sen igår kom linn hem till mig och på kvällen åkte vi upp till skällinge träffa lite folk och sen åkte vi bil/epa tur i stan. Kom hem vid 3-4 någon gång då jag och Linn satte och för att äta, haha! Igår vaknade vi vid 12-1 och orkade inte göra något så vi startade en film. sen skrev annie att vi skulle komma till christian och kolla när de cyklade och hoppade med cross så vi drog oss dit. Var faktiskt riktigt häftigt! sen åkte jag, filip, marcus adam och annie till skällinge och stog där och snackade. Sen åkte jag hem till annie och vi kollade på idol efter det åkte jag hem. åh vad jag längtar till nästa helg alltså! då ska jag släppa loss och leva livet! (redan taggad) hihi, nä skriver mer senare! pussar frida

Kommentarer
Postat av: malin

:D duuuuu när julia fyller eller helgen efter den kan inte vi vara några stycken dåå? :D

2011-09-27 @ 09:22:33
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0