riktigt kul!

oj vad roligt det var att se att så många redan följer min blogg efter första inlägget igår! från-3 läsare till 20! riktigt kul måste jag säga, hoppas det fortsätter uppåt nu och blir mer än vad jag hade förut :)
Nog om det! idag var det skola igen.. haha nä men gjorde ju inte så mycket eftersom vi håller på att lära oss våra nya mac datorer. efter skolan åkte jag hem och övningskörde lite med min syster (som jag även gjorde igår kväll!) gick riktigt bra och pappa var till och med glad över att jag var så duktig på att köra! (stolt) haha, sen åkte jag för att kolla på våran fotbollsträning eftersom jag fortfarande inte mår 100 än, men när vi väl kommer dit får vi reda på att den är inställd så får åka hem igen, men jag åkte till julia med henne och annie och vi bestämde oss för att gå till mig! det är ca 6-7 km, men sen efter kanske 3 km så kom min pappa bakom oss och jag körde oss hem ist! haha nu har jag kommit ut från duschen och är faktiskt lite smått nervös inför imorgon... guess vad som händer då? hihi, skriver det imorgon så ni får något att se fram emot! ska ta och chilla lite till på livet nu! pussar frida


ny duschad och snygg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0