hola amigos!

uppdaterade inte igår, gjorde inget roligt som ni behövde veta ändå!
idag var det upp 6 för att börja 8:10 i skolan. när vi kom dit gjorde vi provet i service och sen hade vi en matte lektion för att sen sluta för dagen, grymt!!

drog ner till stan med hannah för att klippa mig, kommer inte ens ihåg hur håret blev när hon hade klippt klart för då satte hon igång och locka det med! fick kommentaren av frisören: om jag varit dig och hade haft ditt hår hade jag lockat det varje dag, du passar sjukt bra i det! haha söt! ;) så hon visade mig hur jag ska locka det, får väl se hur det går!

sååå, skönt med helg nu iallafall! vet inte riktigt vad jag ska göra idag men imorgon blir det upp och träna fotboll och sen på kvällen ska jag troligtvis till louice och bada tunna, mys! :) ha nu en förjävla bra helg så hörs vi senare, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0