NERVÖS!

GUD! nu börjar jag verkligen bli nervös kan jag säga! vid 4 tiden kommer hannah och hämtar upp mig och sen åker vid vidare till flygplatsen RHODOS HERE WE COME! kan inte fatta det riktigt! ska försöka uppdatera när jag är där eftersom vi har gratis internet så ska det nog inte vara något problem :)
 
i fredags jobbade jag, efter jobbet åkte jag till stan och träffade några vänner, sen åkte vi vidare till veddige och var där hela kvällen. igår var det först match och sen när jag kom hem packa klart det mesta fixa mig fort och sen vidare på kräftskiva, hade faktiskt väldigt kul! åkte hem vid 2 och vaknade idag vid halv 10, har hunnit packa klart städat rummet och ätit en mysig frukost med min stora syster. som för övrigt är hur avundsjuk på mig som helst för jag ska iväg, haha får kommentaren hela tiden, vi två skulle åkt! det hade varit as kul, haha kanske lite sent påtänkt ;)
 
nu blir det duschen och sen invänta tiden tills jag ska åka, ha det bäst här hemma mina kära läsare så hörs vi när jag är i rhodos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0