new

hejsan!
 
igår var det jobb som vanligt, dock efter jobbet åkte jag och mamma på shopping inne i stan, fick faktiskt med mig rätt mycket hem det mesta är för resan men som jag ändå kan använda här hemma :) kommer visa bilder i slutet av inlägget, och även då lite kläder från förra gången jag och mamma var inne i stan ;)
 
idag är det fredag, det betyder helg! så himla skönt. har dock inte gjort så mycket mer än att jobbat, ska sätta mig på spinning cyklen sen också. ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, får även se där men blir förmodligen en lugn kväll, taggar morgondagen något så sjukt!
 
just det ner räkningen har börjat på riktigt nu, bara 9 dagar kvar till Rhodos grymt!!
 
 
standklänning:
vanlig svart klänning, kortare fram, snygg rygg! från gina :)
simpel t-shirt med lite glitter paljetter från gina, midje shorts från veromoda.
t-shirt och skinn byxor från veromoda.
bikini överdel från kapphal.
shorts från gina.
ballerina skor från dinsko.
linne från H&M samt jeans shortsen.
linne från lindex.
Blus från gina, shorts från H&M
 
det var de! nu måste jag gå mina kära läsare, puss!!
 
 

Kommentarer
Postat av: malin ツ

ÅH fina saker du hittat! Bikiniöverdelen är ju precis en sådan jag letar efter till turkiet-resan! ;P

Svar: tack malin! :) jasså då vet du nu vart den finns! :D
fridaouw.blogg.se

2012-08-04 @ 16:44:23
URL: http://mauolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0