3 januari

Goddagens!

igår hände inte så mycket fören på kvällen då min kära vän kom och hämtade mig för att åka upp till skällinge och träffa annie och massa andra pojkar! dock skulle många utav killarna jobba nästa dag så jag annie och matthias fick gå hem till annie rätt tidigt, men hade väldigt roligt med bara oss tre! slutade kvällen med att annie sov hos mig :) idag kom pappa in vid 10:20 och sa att jag skulle hjälpa till att jobba... annie fick ligga kvar och jag drog mig ur sängen. Jobbade inte så länge så det gjorde inte så mycket! sen efter jobbet så gjorde jag och annie zumba haha! nu sitter jag ny duschad och ny förlovad i sängen, ja ni hörde rätt nyförlovad! ;) ska snart ta och fixa mig för att sen åka till linn för att plugga, får sen se vad vi hittar på! hör av mig senare pussar frida

måste säga att det är världens snyggaste ringar (nyckelring)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0