Onsdag 25 juli

haha kom nyss på att jag inte längre kan mitt lösenord till min blogg, tur man har det sparat på datorn så jag kan komma in ändå! ;)
 
iallafall, idag har jag åter igen jobbat, väldigt tråkigt nu när vädret är så grymt bra! satt och solade en stund innan med, fick färg :D har faktiskt väldigt tur med just färgen blir brun väldigt lätt på bara en liten stund, dock kan vissa ställen bli röda först, tex ansiktet det är ju inte så snyggt men det brukar övergå till brun sen med :)
men lite synd att man inte kan åka till stranden för efter jobbet är det inte längre så lönt att åka dit..
 
Jo måste också påpeka att jag har världens träningsvärk i låren, sprang ju ca 7-8 km igår, och idag hade jag tänkt springa samma runda efter jag har träffat annie! ska nog åka iväg och bada med henne får se om våra andra kära vänner också följer med! Hon åker nämligen på cup imorgon, kommer sakna min lilla gris men hon är snart hemma igen :)
 
vad mer? ne halva veckan har gått, bara denna veckan och nästa vecka jobb sen är det bara några dagar kvar innan jag drar! 18 dagar wihooo! :D pusssssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0